Alla inlägg under mars 2011

Av Pernilla - 24 mars 2011 23:52

Oj oj. Det var längesen jag skrev ett inlägg...

Livet tuffar på som vanligt.

Jag börjar sakta men säkert vänja mig vid att vara opererad, men ibland kan jag fortfarande glömma bort mig när jag äter.

Jag kan äta mer eller mindre samma saker som tidigare, men i mindre mängder.

Många frågar mig om det inte är tråkigt att inte kunna äta lika mycket som tidigare.

Men det handlar inte om mängden. Jag kan äta som innan men mindre portioner.

Får se det positivt. Maten räcker längre till mig =)


Söker fortfarande jobb.

Har chans på ett sommarjobb på Hospice. Ska ringa dit i morrn och prata med henne. Var där på intervju förra veckan.

Var även på rekryteringsträff med min syster och systerdotter tidigare i veckan.

Där var bla. sjukhuset här i stan som sökte Uskor.

Och när jag sa vilken inriktning jag läst så sa hon att dom kommer snart höra av sig och jag kommer inte vara utan jobb länge till.

Hoppas hoppas...

Börjar ju snart glömma bort vad jag lärde mig... 

Och jag är såååååå trött på att gå hemma. Vill jobba och komma ut bland folk.

Älskar att jobba inom vården. Är så givande.


Äntligen börjar våren komma.

Har varit blåsigt idag, men ändå väldigt skönt. Där det var lä ;)


Nej nu ska jag snart stänga ner datan och nanna kudden.

Ovido - Quiz & Flashcards