Alla inlägg under juni 2011

Av Pernilla - 25 juni 2011 21:50

Midsommarfirandet igår slutade ganska tidigt och vi tillbringade kvällen hemma. Iaf jag och barnen. Satt och myste i soffan tills det var läggdags.Idag har varit en lugn dag. Varit hemma och tagit det lugnt med barnen. Gick en runda till affären och handlade godis.Gubben har varit iväg hela dagen.Ville gärna åka till marknaden och tivolit som är på Sibbarp varje midsommarhelg, men det blev inget av det idag =((Får hoppas på att det blir av i morgon.Lyssnar just nu på en sång som jag kan höra om och om igen.Passar bra till hur det känns just nu.http://www.youtube.com/watch?v=nQY4dIxY1H4Känns allmänt skit inom mig. Vet knappt vad jag ska tro och känna.Hade behövt komma ifrån lite och få rå om mig själv och tänka.Samla krafter. För dom är verkligen på upphällningen. =((Dom sinar snabbt när man är: fru, mamma, dotter, syster, älskande och vän mm och när alla vill ha en bit av en.Då räcker tyvärr inte krafterna till sig själv.Får nog lära mig att portionera ut dom så jag inte går in i väggen. IGEN!!!!!

Av Pernilla - 13 juni 2011 20:48

Idag är det 8 månader sen min op.

Och jag har gått ner långsamt om man jämför med vissa andra.

Men jag ser det som så att då hänger kanske skinnet med bättre.

Jag går ner 1-3 kg och sen står jag stilla X antal v innan jag går ner igen.


Jag har minskat från stl. 54-44 i kläder. Jag fick dock på mig en kjol i stl. 42 i förrigår. Och den satt ursnyggt =))


Och mitt BMI har minskat från 42.5-30.1

Så snart är jag "bara" överviktig enligt deras uträknare.


Har gått ner 35 kg =)))

Niiiiiice =))))))

Ovido - Quiz & Flashcards