Alla inlägg under juli 2011

Av Pernilla - 27 juli 2011 13:36
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Pernilla - 22 juli 2011 01:52

Jaha, nu är klockan snart 2 på natten och jag har fortfarande inte kommit i säng...

Känner mig inte motiverad att ligga där helt själv.

Kommer nog dröja en stund till innan jag lägger mig, för nu såg jag precis att Fringe börjar. GIllar den serien.


Idag var jag på IKEA med pappa. Han ska köpa ny madrass. Vi hittade den han vill ha. Får se vilken dag vi åker dit och hämtar den.

Och så åt vi lunch där när vi ändå var där.

Jag och lilleman tog varsen barnportion köttbullar med mos.

Jag orkade 2 bullar, lite av moset och lite av grönsakerna...

Jag är iaf billig i drift när det gäller att gå ut och äta  


I morrn blir det städning här hemma, sen ut och handla inför kalaset på lördag... Ska göra tårtor...


Nej nu är Fringe slut så jag får väl nanna kudden. Försöka iaf.

Pöss pöss    

Av Pernilla - 10 juli 2011 22:42

Vad tiden går fort.

Idag fyllde min minste kille 4 år.   

Han börjar bli stor.

Mammas kille  


Har varit i mammas stuga idag. Syrran, hennes x man och hennes barn kom också dit.

Har fixat där så nu är det jättefint där.

Men fyyy vad det känns i kroppen.

Efter 2 dagars hårt arbete där så är jag ganska mör.

Och till råga på allt så brände jag mig på ovansidan av ryggen. Klantigt, jag vet...

Men det är ju mitt eget fel så det är bara att bita ihop...

Kommer dröja lite innan jag ska sova, för det svider ganska rejält...


Nu ikväll har vi ätit tårta och älsklingen fick en bil i present. Han blev jätteglad.

Han fick även present av syrran idag. Den var mycket poppis   


Nej nu ska jag titta klart på filmen på tv   

Presentation

Carpe Diem...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards