Alla inlägg under februari 2012

Av Pernilla - 6 februari 2012 23:12

Den senaste tiden har varit ganska lugn.

Upp och ned, men det är som vanligt.


En kul sak som hänt är att jag fått testa en ny GPS.

Jag är medlem i en grupp som heter Smartson, där man får testa olika roliga saker.

Har bara testa matvaror innan. Tex juice och tillbehör till middagar mm.

Men nu fick jag äntligen testa en SAK.

Den nya TomTom GoLove 1005.

Och den var jättebra.

Lättförstådd och en stor skärm, som man kunde se bra på, OCH koncentrera sig på bilkörningen.

Och en av de bästa sakerna...

Europakarta ingick.

Vilket var toppen när man skulle till Köpenhamn, till en adress mitt inne i stan.

Den visade exakta vägen dit, samt tid det skulle ta, om där var vägtullar på vägen och om där var vägarbete och liknande så visade det med.

En toppenprodukt som jag rekommenderar skarpt...




 


Ovido - Quiz & Flashcards