Direktlänk till inlägg 16 december 2010

101216

Av Pernilla - 16 december 2010 20:23

Nu sitter jag i soffan och slappar. Såååå skönt.

Är helt slut efter min och Dénices shoppingrunda.

Har varit på flera ställen. Hittade en massa kul till lilleman.

Hittade 2 klappar till maken med. Ska fixa den sista i början av nästa vecka.


Får ta mig ut i morrn och se om jag hittar lite mer.


Men skit att köra i detta vädret. Halt och slaskigt.

Men det gäller att ta det försiktigt... Jag har inte bråttom.

Bättre att ta det långsamt och komma fram även om man blir sen än att stressa och kanske inte komma fram alls.


Snacka om att jag är avis på min ena syster och min bror.

Visst är det fint med snö, men det är så hemskt kallt.

Min syster och hennes man är i Thailand och har varit där i 3 månader. Dom kommer hem på onsdag. Ska bli kul att träffa henne. Hon har ej sett mej efter operationen. :-)

Och min bror är hos sin flickvän i Singapore. Han ska vara där en mpnad. Just nu är dom på en minitripp på Bali...


Får se om man får tillfälle och råd att åka till sommaren någonstans.

Hade varit nice...


Nej nu ska jag kolla klart på serien sen får jag se om det kommer nåt kul...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pernilla - 27 januari 2013 12:32

Har hittat en sida som har LEGO och jag tänkte direkt på Tarek. Han älskar lego och pussel och spel. Han fick ett stort lego i julklapp och han blev jätteglad. Och här på sidan finns det Lego Chima som ser jättekul ut. Han hade älskat att byg...

Av Pernilla - 12 november 2012 23:17

För ca 2 veckor sedan ( 31/10 ) så började jag få rejält ont vid vänster axel, och då speciellt vid inandning. För varje dag blev det värre. På fredagen började jag få feber. Den var då 39.9. På lördagen ( 3/11 ) åkte jag till jourläkarcentralen ...

Av Pernilla - 30 oktober 2012 12:32

Snälla någon... Döda mig !!!!!!!!!!!Mina tänder är inte i världens bästa skick, o dom har försämrats MYCKET efter open och under varje graviditet.Har en som gick sönder för 1 v sedan. Den är jättevass så det verkar som en flisa gått av.Nu satt jag oc...

Av Pernilla - 20 oktober 2012 17:58

Satt och funderade på en sak. Vad är egentligen vänskap? Och vad ingår i den kategorin?   Har flera som säger att dom är mina vänner. Men är dom egentligen det??? Dom hör aldrig av sig. Hör jag av mig så svarar dom, men hör aldrig av sig själ...

Av Pernilla - 6 oktober 2012 12:30

Igår var jag med pappa på kärlmottagningen där vi fick veta svaren från hans ultraljud på kärlen i halsen.  Allt såg bra ut, så det är inte dom som orsakat besvären. Dom ska även göra EEG och Ryggmärgsprov. Och sen en massa andra blodanalyser. ...

Ovido - Quiz & Flashcards