Alla inlägg den 12 april 2012

Av Pernilla - 12 april 2012 14:37

Är ej inne så ofta och skriver.

Vet inte varför. Kanske för jag inte vet hur jag ska få ihop alla tankar och funderingar.

För såna finns det gott om inom mig.

Men för det mesta håller jag det inom mig.

Har en väninna som jag kan prata med ALLT om.

Hon är på samma sätt. Allt som händer pratar hon med mig om.

Jag är hennes enda vän i Sverige. Men det känns bra att ha en som jag vet jag kan prata om allt med, och som jag VET inte för vidare det.


Idag har jag varit och handlat med mamma och Peter.

Blev lite inköpt iaf...

Maken tyckte jag skulle köpa vad jag behövde, typ skor och byxor.

Men jag pallade ej idag. Tar det en dag när jag har mer energi.


Energin är ganska låg just nu.

Kom på att jag ej skrivit i bloggen om en stor nyhet.

   JAG ÄR MED BARN  

Är nog runt 18-19 v. Ska på ul den 18/4, och då får jag veta bf datum, samt hur långt gången jag är.

Och om jag har tur så får jag veta könet   

Orsaken till att jag inte vet exakt är att SM var den 1/11-11 och när jag var på ul i januari skulle jag varit i v 12, men det visade sig att jag var i v 7 ca. Så jag flyttades tillbaka 5 v.

Tycker det är ganska mkt. Men dom vet väl vad dom gör  

Jag försöker få i mig alla målen som jag ska varje dag. Men energin blir inte bättre.

Har fått näringsdrycker av mamma, men nu efter en tid så klarar jag inte av smaken och konsistensen.

Ska be dr på vc om dom kan skriva ut recept på dom, men med lite andra smaker och kanske andra konsistenser.

Finns både juicebaserade, samt mjölkbaserade.


Nej, nu ska jag ner och hämta lilleman   


 

Presentation

Carpe Diem...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards