Alla inlägg den 20 september 2012

Av Pernilla - 20 september 2012 11:32

Haha. Såg att min förra uppdatering var i fredags efter att jag varit på KK.

Kanske ska berätta nyheten.

Vår älskade lilla dotter föddes i racerfart i fredags   

Ska ta och skriva ner hur det gick till och posta här =))


Kram på er alla =))

Av Pernilla - 20 september 2012 11:28

Igår var det en otroligt trevlig dag med en massa besök.
Först kom Kathleen med sin charmige lille son.
Kort därefter kom min systerdotter Jeanette.
Så vi satt i köket och drack kaffe och fikade som Kathleen hade handlat med.
Elissa fick ett paket av henne med en ursöt pyjamas med Bamse, strumpor med Bamse och en haklapp. Välbehövda saker. Seciellt haklappen ;))

Och så fick jag en otroligt vacker bukett med rosa liljor.
Dom står i fönstret i vardagsrummet nu och hela rummet luktar underbart =))
Det värmde verkligen att få dom presenterna o blommorna.
Tack gumman ♥

Nu ska jag köra o hämta mamma o så ska vi göra en massa ärenden.

CityGross, Apoteket, Barnens Hus mfl.
Eller snarare jag ska göra det, och hon följer med som sällskap =))
Ska ta med Elissa och så ska Tarek stanna hemma med pappa.
Han behöver lite egentid med nån av oss ♥

Önskar er alla en underbar dag.
♥ Kram ♥

 


Ovido - Quiz & Flashcards