Direktlänk till inlägg 17 april 2012

120417

Av Pernilla - 17 april 2012 22:19

Igår fyllde jag 30 år.

Redan.

Känns som tiden gått jättesnabbt.


Bjöd hit mamma och pappa på middag.

Gjorde en arabisk maträtt som heter magloube. Sååå god.

Efter det blev det tårta.

Fick en bukett tulpaner av mamma, samt en bukett med blandade blommor coh en svart, kort morgonrock av älsklingen.

Kommer väl till pass. Fryser ofta på kvällarna...


Mådde ovanligt bra hela dagen igår. Pigg och smärtfri. Så otroligt skönt.


Idag har varit en lugn dag.

Var på sonens dagis nån timme när jag skulle hämta han.

Dom firade 40 år, så dom bjöd på kaffe och tårta.

Och dom hade loppis, kakförsäljning och lotteri. Ett med leksaker och ett med gelé, kaffe, blommor mm.

Han fick ta några lotter. Ena gången tog han 4 och vann på "vuxen"lotteriet. Han tänkte välja ett paket kaffe till mig, men dagisfröknen sa till han att det fanns bla en skål med choklad han kunde välja istället.

Så det blev valet. 

Och precis innan vi skulle gå fick han ta 4 lotter till. Och vann på 2 av dom på "barn"lotteriet.

Han tog såpbubblor och en keps.

Och sen köpte han studsboll på loppisen. Han fick några extra kronor, så han köpte 3 st.

En till sig, en till hans bästa kompis och en till bästa kompisens storasyster.

Maken kom också ner en runda där. Såååå nice   


Nu ikväll har det varit lugnt och skönt.

Pappa var här en runda innan och drack kaffe, och nu har makens kompis varit här några timmar.

Snart dags för sängen. Ska bara se klart på GCB.


I morrn är det dags för ultraljud.

Är ganska nervös.

Först och främst för att jag vill veta att allt är bra med den lill*, samt att jag är nyfiken på könet.

Spännande  


Ha en bra kväll allihopa    

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pernilla - 27 januari 2013 12:32

Har hittat en sida som har LEGO och jag tänkte direkt på Tarek. Han älskar lego och pussel och spel. Han fick ett stort lego i julklapp och han blev jätteglad. Och här på sidan finns det Lego Chima som ser jättekul ut. Han hade älskat att byg...

Av Pernilla - 12 november 2012 23:17

För ca 2 veckor sedan ( 31/10 ) så började jag få rejält ont vid vänster axel, och då speciellt vid inandning. För varje dag blev det värre. På fredagen började jag få feber. Den var då 39.9. På lördagen ( 3/11 ) åkte jag till jourläkarcentralen ...

Av Pernilla - 30 oktober 2012 12:32

Snälla någon... Döda mig !!!!!!!!!!!Mina tänder är inte i världens bästa skick, o dom har försämrats MYCKET efter open och under varje graviditet.Har en som gick sönder för 1 v sedan. Den är jättevass så det verkar som en flisa gått av.Nu satt jag oc...

Av Pernilla - 20 oktober 2012 17:58

Satt och funderade på en sak. Vad är egentligen vänskap? Och vad ingår i den kategorin?   Har flera som säger att dom är mina vänner. Men är dom egentligen det??? Dom hör aldrig av sig. Hör jag av mig så svarar dom, men hör aldrig av sig själ...

Av Pernilla - 6 oktober 2012 12:30

Igår var jag med pappa på kärlmottagningen där vi fick veta svaren från hans ultraljud på kärlen i halsen.  Allt såg bra ut, så det är inte dom som orsakat besvären. Dom ska även göra EEG och Ryggmärgsprov. Och sen en massa andra blodanalyser. ...

Presentation

Carpe Diem...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards